iPhone, iPad veya iPod touch’ınız bir Wi-Fi ağına bağlanmıyorsa

iPhone, iPad veya iPod touch’ınız Wi-Fi ağlarına bağlanamıyorsa aşağıdakileri denemeniz işinize yarayabilir;

1- Modeminizin açık olduğundan ve kapsama alanında bulunduğunuzdan emin olun

Modeminizden çok uzaktaysanız sinyal alamazsınız; bu nedenle, kapsama alanında bulunduğunuzdan emin olmalısınız.


2- Wi-Fi’ın açık olduğundan ve ağınızı görebildiğinizden emin olun

Ayarlar > Wi-Fi’a gidin ve Wi-Fi’ın açık olduğundan emin olun. Katılmak istediğiniz Wi-Fi ağının adına dokunun. Bir ağ adının yanındaki mavi onay işareti ağa bağlı olduğunuz anlamına gelir.

Wi-Fi ağınızın altında Otomatik Katıl Etkin Değil ibaresini görürseniz Otomatik Katıl’a dokunup etkinleştirin.


3- İstenirse, Wi-Fi parolanızı girin

İstenirse, Wi-Fi ağınızın parolasını girin. Parolanızı bilmiyorsanız yardım alın.

Doğru parolayı girseniz bile “ağa katılamadı” veya “parola doğru değil” iletisini alabilirsiniz. Tüm aygıtlarınızı yeniden başlatıp parolanızı tekrar girmeyi deneyin.


4- Wi-Fi ağınızla ilgili sorunları kontrol edin

iOS, Wi-Fi bağlantınızla ilgili bir sorun olduğunu belirlerse bağlı olduğunuz Wi-Fi ağının altında bir Wi-Fi önerisi görüntülenebilir. Örneğin, “İnternet Bağlantısı Yok” uyarısını görebilirsiniz. Daha fazla bilgi almak için Wi-Fi ağına dokunun.


5- Kablolarınızı ve bağlantılarınızı kontrol edin

Hâlâ ağınıza bağlanamıyorsanız veya çevrimiçi olamıyorsanız yönelticinizin modeme bağlı ve açık olduğundan emin olun.


6- Yeniden başlatın

iOS aygıtınızı, yönelticinizi ve kablolu ya da DSL modeminizi yeniden başlatmayı deneyin. Yönelticinizi veya modeminizi yeniden başlatmak için fişini çıkarın ve tekrar takın.

Tüm aygıtları yeniden başlattıktan sonra sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.


7- Hâlâ bağlanamıyor musunuz?

Ağ Ayarlarınızı sıfırlayın: Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla‘ya dokunun. Bu işlem, daha önce kullandığınız Wi-Fi ağlarını, parolalarını, hücresel ayarları ve VPN ile APN ayarlarını da sıfırlar.


Bütün bunları denemenize rağmen yine de bağlanamıyorsanız servisimizden yardım alabilirsiniz.

  • Telefon : 0216 360 60 90
  • Adres : Bağdat Caddesi Ahenk Apartmanı No:344/E Kadiköy /İstanbul  Divan Pastanesinin karşısında Optipol gözlük mağazasının yanındayız. Yol tarifi için tıklayın.

Yorum yapın