- Servisimize teslim tarihinden itibaren 45 gün içerisinde teslim alınmayan cihazlar için firmamız herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
- 10 iş günü içerisinde teslim alınmayan cihazlardan kur farkından dolayı oluşabilecek fiyat farkı talep edilebilir.
- Servise teslim edilen cihazlardan kişisel ayarlar ve bilgiler, müşterinin kendisi tarafından yedeklenmelidir.
- Cihazların, onarım, parça değişimi, ve ayarları sırasında kişisel ayarlarının ve rehber kayıtlarındaki bilgilerin tekrar yüklenemeyecek şekilde silinmesi mümkündür.
- Sıvı temaslı cihazlarda, önceden tesbit edilemeyecek zincir arızalar meydana gelebilir. Bu sebeple bu tür cihazların onarımları ile ilgili garanti verilmez.
- Servisimize gelen Akıllı telefon ve Tabletlerden kesinlikle SIM Kart teslim alınmaz. Bu durumlarda oluşabilecek kayıplardan firmamız sorumlu tutulamaz.
- Bu sözleşmenin kapsadığı durum ve şartlar için ilgili yasa hükümleri uygulanır.
- Cihazınız servisimize bırakıldığında, bu sözleşme tamamen kabul edilmiş sayılır. Eğer cihazınız 2 yıl distributor garantisinde ise, donanım arızalarında yapılacak müdahalelerde, cihazınız garanti dışında kalacaktır.